Teadushuvi õpipäevad 10.-12. augustil Nuti-Võluris
Toimumise aeg: | 10.08.2022 - 12.08.2022 |
---|---|
Vanus: | 9-14 |
Hind: | €50 |
Kohtade arv: | 12 |
Ürituse kirjeldus
Too suvevaheaja päevadesse põnevust!
Sisusta suvi nutikalt!
Soodushinnaga kohad on täis! Täishinnaga (110 eurot) osalemise soovi korral kirjutage nutivolur@gmail.com.
Teadushuvi õpipäevad 10.-12. augustil 2022, loodus- täppisteaduste ja tehnoloogiahuvilistele noortele vanuses 9-14. Lahendame inseneeriaoskusi arendavaid ülesandeid, teeme tutvust jootmisega ja elektroonikaga, programmeerime Spike Prime roboteid Python programmeerimiskeeles.
Juhendajad: Triinu Grossmann, Lembit Pähnapuu.
Teadushuvi õpipäevade läbiviimist/osalemist toetab Eesti Teadushuvihariduse Liit ja Haridus- ja Teadusministeerium.
Lapsevanema omaosalus 50 eurot.
Korraldaja: MTÜ Nuti-Võlur
Info: nutivolur@gmail.com, tel 5622 2872
I päeva päevakava “Inseneeria ”:
9.50-10.00 kogunemine ja kohanemine
10.00-11.30 I ülesanne – Vesiratta meisterdamine.
11.30-11.45 puu- ja juurvilja amps
11.45-13.15 Kummimootoriga paadi ehitamine.
13.15 lõunapaus
14.00-15.30 Paadimudelite ja vesirataste testimine Tamula järve ääres. Liivalinna ehitamine rannaliivast.
15.30 laagripäeva kokkuvõte, sotsiaalsed mängud.
16.00 päeva lõpp ja koju minek
II päeva päevakava “Elektroonika”:
9.50-10.00 kogunemine Võrumaa Kutsehariduskeskuse juures
10.00-11.30 Tutvumine õppeklassiga, ohutus jootmisel. Jootmise ABC.
11.30-11.45 puu- ja juurvilja amps
11.45-13.15 Esimesed vooluringid. Õpitakse lugema lihtsaid elektroonikaskeeme, mis sisaldavad patareisid, lampe ja lüliteid, aru saama voolu poolustest ja suunatusest ning selle tähtsusest komponentide ühendamisel.
13.15 lõunapaus
14.00-15.30 Katsetatakse keerukamaid skeeme (rohkem LED-lampe, rohkem lüliteid).
15.30 laagripäeva kokkuvõte, sotsiaalsed mängud.
16.00 päeva lõpp ja koju minek
III päeva päevakava “Püüame Pythonit ”:
9.50-10.00 kogunemine ja kohanemine,
10.00-11.30 äratusmängud, Spike Prime roboti ehitamine.
11.30-11.45 puu- ja juurvilja amps
11.45-13.15 Python programmeerimiskeelega tutvumine, lihtsamad programmid (roboti liikumine)
13.15 lõunapaus
14.00-15.30 Python programmeerimiskeelega tutvumine, andurite kasutamine.
15.30 laagripäeva kokkuvõte, sotsiaalsed mängud.
16.00 päeva lõpp ja koju minek